Kontakt

Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

Microsoft Dynamics 365 for Customer Service umožňuje poskytovat prvotřídní služby vedoucí k loajalitě a zvýšení spokojenosti zákazníků. Dnešní zákazníci jsou velmi nároční a chtějí být informováni prostřednictvím hned několika kanálů. Očekávají okamžitý přehled o stavu svých požadavků, stížností nebo dotazů, a to online prostřednictvím samoobslužného portálu, telefonicky prostřednictvím telefonního centra nebo například pomocí mobilní aplikace.

Nabídněte svým zákazníkům prvotřídní zákaznický servis, který zvýší loajalitu a zajistí dlouhodobé příjmy.

Zjednodušte práci svým zástupcům

Umožněte svým prodejním a realizačním zástupcům jednoduchý přístup ke komplexním informacím o zákaznících a vašich produktech, aby mohli poskytovat profesionální služby a informace.

Rychle reagujte na potřeby trhu

Mějte možnost rychle reagovat na potřeby vašich zákazníků a na změny trhu díky přizpůsobivému systému a integrované digitální inteligenci.

Podpořte zákaznickou loajalitu

Poskytujte svým zákazníkům kdykoliv dostupné, úplné, přehledné a správné informace.