Kontaktujte nás

Microsoft Dynamics 365 Business Central

Microsoft Dynamics 365 Business Central je moderní informační systém určený pro malé a středně velké společnosti, které hledají komplexní a zároveň jednoduché a snadno přizpůsobitelné řešení s intuitivním uživatelským prostředím.

Podnikové řešení, které lze rychle implementovat, jednoduše používat a které realizuje vaše obchodní ambice

Rozšiřující moduly

Evidence pošty a datové schránky

Elektronická fakturace

Insolvenční rejstřík

Publikování dokumentů

Workflow

Čárové kódy

Slovenská legislativa

a mnoho dalších

Unikátní podnikové řešení pro malé a střední firmy

Zpřístupní data kdykoliv a odkudkoliv

Systém můžete používat nejen v kanceláři, ale i na cestách. Provozovat jej lze ve vlastním prostředí nebo v cloudu. Připojit se můžete z počítače, chytrého telefonu nebo tabletu s Google Android nebo Apple iOS.

S produkty Office 365 a Dynamics 365 si rozumí nejlépe

Systém je těsně provázaný s Office aplikacemi a jejich nejnovějšími verzemi. Outlook klient umožňuje uživateli zpracovávat svou obchodní agendu přímo v aplikaci Microsoft Outlook, aniž by musel přecházet do prostředí Microsoft Dynamics 365 Business Central. Propojení s Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement podporuje sdílení a práci s informacemi o Vašich zákaznících napříč těmito aplikacemi.

Umělá Inteligence využívá historická data a umožňuje vytvářet prognózy prodeje, stavu zásob nebo platební morálky zákazníků. IoT propojuje Microsoft Dynamics 365 Business Central se zařízeními internetu věcí ke sběru dat a jejich dalšímu zpracování

Snadné možnosti rozšiřování řešení

Microsoft Power Platform poskytuje řadu nástrojů pro zpracování a využití údajů Dynamics 365 Business Central. PowerBI slouží pro snadné zobrazení a analýzy dat. PowerApps přináší možnost práce s firemními daty prostřednictvím vlastních mobilních či webových aplikací a Microsoft Flow pomáhá automatizovat pracovní postupy, jako jsou schvalování, upozorňování či shromažďování dat.

Finance a účetnictví

Správa financí a účetnictví tvoří páteř podnikového řešení pro řízení ekonomiky podniku. Umožňuje efektivně spravovat hlavní knihu, DPH, banky, pokladny, závazky, pohledávky, zásoby a majetek. Součástí jsou také finanční rozpočty a cash flow plánování včetně výstupů a analýz.

Nákup

Modul podporuje celý proces nákupu, počínaje správou karet zboží, dodavatelů, přes plánování zásobování, proces objednávání, příjem zboží a služeb, likvidaci faktur, až k návrhu plateb dodavatelům.

Sklady

Základem je evidence zboží a jejich parametrů. Jsou podporovány veškeré skladové operace a k dispozici je automatizované plánování na základě parametrů zboží a metod doplňování.

Prodej a marketing

Slouží k řízení zákaznických vztahů, evidenci kontaktů, veškerých interakcí s nimi a realizaci marketingových kampaní. Řídí celý obchodní proces od příležitosti, vytvoření nabídky, schválení objednávky až po fakturaci.

Řízení a plánování výroby

Systém umožňuje koordinovat celý proces výroby od návrhu výrobků, plánování výrobních zakázek, přes realizaci výrobního procesu, spotřebu materiálu až po naskladnění hotového produktu.

Projekty a zdroje

Funkcionalita podporuje kompletní řízení a plánování projektů a zdrojů, rozpočtování, monitorování a fakturaci zákazníkovi.

Servis

Systém umožňuje evidenci předmětů servisu, servisních smluv a plánování servisních zakázek. Lze sledovat spotřebu práce a materiálu a po ukončení vystavovat servisní faktury.

Lidské zdroje

Umožňují evidovat základní informace o zaměstnancích, jako jsou pracovní smlouvy, kvalifikace, kontakty i jejich absenci.